Йоко Оно – вдовицата на легендарния Джон Ленън, може и да има своите заслуги и добри постижения като художник и артист, но като моден дизайнер определено талантът ѝ е под съмнение.
79-годишната Оно реши да реализира своя колекция мъжко бельо. Линията излиза под шапката на американската модна марка "Opening Ceremony " и бе показана на официално ревю тази седмица.
Колекцията се казва "Fashions For Men 1969-2012" и определено прави впечатление с ексцентричността и нефункционалността на моделите.
Освен странните и дълбоко изрязани слипове (вижте тук), Йоко предлага на мъжете и нещо като мъжки сутиен (вижте тук и тук). Отделно са мрежестите блузи в ярки цветове (тук) и комплектите от две части (тук).
Логото на марката представлява изобразени с една линия задни части (вижте тук).
Относно своите творения, Оно споделя, че е създала първите скици в далечната 1969 г., преди сватбата си с Джон Ленън.
"Бях вдъхновена да създам "Fashions For Men" от това колко добре изглеждаше в бельото моят мъж. Когато направих първите дрехи, реших, че ще е жалко, ако не направя още, които да подчертават тялото му.
Затова направих серия от различни артикули и му ги поднесох като подарък преди сватбата ни. Може да си представите само колко се зарадва той и как се влюби в мен дори повече."
Това, че Джон Ленън наистина е обичал Йоко Оно не бихме поставили под съмнение, но определено би било трудно да си представим легендарния певец и композитор облечен с някои от творенията на Оно.
Всички артикули от колекцията "Fashions For Men 1969-2012" вече са достъпни за покупка в сайта на Opening Ceremony, а цените варират от 75 до 750 долара.
Предстои да се разбере дали ще има наистина интерес към тях и дали бизнес стратегията и дизайнерският нюх на Йоко Оно ще бъдат успешни.