Модни фенове, радвайте се! В наши дни носенето на дамска чанта, която изглежда достатъчно добре за ядене, не е просто приемливо; това е най-новата мания в аксесоарите. Възходът на ръчните чанти, вдъхновени от храната, превърна света на модата в бюфет на креативността, като знаменитости като Мелиса Маккарти и Джулия Фокс са водещи, а дизайнери като Сюзън Корн и Джо Андо-Хирш добавят гориво към тази вкусна тенденция.
Модната дизайнерка Сюзън Корн, основател на Susan Alexandra, е сред първите, които представят тези апетитни аксесоари. Известна с емблематичните си чанти с мъниста, дизайнът на Korn се върти около храната от години, отражение на личната й любов към кухнята. „Храната е една от най-големите любови в живота ми“, споделя Korn. За Korn изработването на чанти, вдъхновени от всичко – от мартини до купи за закуска, говори за нейната собствена вселена от храна и нейната радостна роля в живота. Скорошните й хитове, като Watermelon Dream Bag и Berry PEBBLES™ Breakfast Vignette Bag карат любителите на храната да бързат да добавят нейните парчета към колекциите си.
Тенденцията намери и мейнстрийм привлекателност, като големи дизайнери и марки се присъединиха към манията. Бетси Джонсън, винаги креативен дух, добави свой собствен привкус с чанти във формата на дини и кошници за пикник. Anya Hindmarch внася игривост с артикули като чанта Coco Pops и мини-чанта Kikkoman със соев сос. Междувременно марката за висока мода Moschino направи фурор със своя клъч Sedano с форма на целина и други уникални чанти, оформени като хляб, чиято цена е забележителна.
Тези, вдъхновени от храна чанти са повече от странни аксесоари; те служат като изразителни и причудливи начини да се откроите. Korn вижда чантите си като „ходещи билбордове“ – шанс за хората да покажат своята личност, интереси и креативност. И докато новостта на тези продукти е голяма привлекателност, те също резонират с желанието на потребителите да прегърнат и изразят любовта си към храната.
Кейт Спейд се включи в тенденцията с капсулни колекции, вдъхновени от всичко - от парчета пица до подправки на Heinz. Новата им линия M&M’s, пусната през ноември, предлага ярко оцветени чанти през рамо, които улавят радостната същност на емблематичния бонбон. Вицепрезидентът на Global Licensing за Kate Spade, Шарлот Уоршоу, отбелязва, че тези игриви чанти са идеални за Gen Z, със своите смели цветове и непринудена естетика.
Дори по-малките дизайнери оставят своя отпечатък. Блестящият Cannoli Clutch на Kinza Winza наскоро направи заглавия, когато Мелиса Маккарти го занесе на партито за Оскар на Vanity Fair, което допълнително затвърди храната като нарастваща тема в луксозната мода. Puppets & Puppets, друг дизайнер, яхнал вълната, вдъхновена от храната, видя тяхната торбичка Chocolate Chip Cookie Bag да стане вирусна, особено след като беше забелязана от звезди като Rosalía и Doja Cat.
Дамските чанти с тематика за храна не просто привличат вниманието; те са форма на себеизразяване. В свят, в който личният стил говори много, чантите с тематика за храна осигуряват лек, но смислен начин хората да покажат любовта си към храната и модата. Независимо дали става дума за клъч с шоколадово блокче или чантичка за парчета пица, тези аксесоари са тук, за да останат, правейки стила изключително забавен за модниците навсякъде.
Вижте тези уникални чанти в галерията ни!