Шведската марка H&M (Ейч енд Ем) бе обявена за най-етичната компания в съревнование с други 144 компании от 21 държави, представляващи 41 индустрии.
Скандинавският бранд печели това отличие за четвърти път, като основните критерии, на които трябва да отговаря дадена корпорация, са - етично отношение, репутация, отговорност, корпоративно поведение, поставени и изпълнени от служителите цели.
Според учредителите на въпросната класация служителите, клиентите и инвеститорите трябва да съществуват в работна среда, където етичното поведение и доверието са поставени на пиедестал, за да бъде успешен даден бизнес, а най-точно на изброените условия тази година отговаря именно H&M.
Сред другите компании, включени в класацията, са: Google, Xerox, Gap, Levi's, Visa, L'Oreal, eBay, Marks and Spencer, Cisco и т.н.