Стилната соул певица Ерика Баду бе избрана за лице на нова кампания на френската модна къща "Живанши". Моделите в нея ще бъдат изцяло чернокожи, а стилът е инспириран от културите на Африка и Азия.
"Ерика е икона. Тя е най-стилната жена, която съм срещал в живота си. Тя има толкова добър усет към пропорциите, цветовете. С рекламната кампания искам да разпространявам любов. Вече три сезона използвам хора, които изразяват себе си по интригуващ начин. Те са страхотни артисти, красиви, стилни жени или модели, в които наистина вярвам", заявява италианският моден дизайнер и настоящ креативен директор на бранда Рикардо Тиши.
Той публикува своя снимка с Ерика в социалната мрежа "Инстаграм", която беше приета положително от неговите последователи. Един от тях определи избора му като "гениален", друг като "божествен". В рекламната кампания дизайнерът използва още Мария Борхес, Ейша Чоу и Рийли и се надява да даде пример на останалата индустрия и да прогони расизма от модните подиуми.
"Защо няма толкова много чернокожи или латино момичета на ревютата? При положение, че имаме чернокож президент на Америка. Става ми тъжно от това. Хората могат да бъдат толкова иновативни, но всъщност не са, защото все още правят разлика въз основа на цвета на кожата", разкайва се Тици.
Лейбълът "Живанши" винаги е залагал на различното, като в предишни рекламни кампании дори е използвал транссексуален модел и модел албинос.