Точно една година след като английският футболист Дейвид Бекъм пусна на пазара своята първа колекция бельо "Bodywear" в сътрудничество с шведския бранд "H&M" ("Ейч енд Ем"), а през ноември последва и втора – дойде моментът да бъдат представени и най-новите модели за 2013 г.
Този път към серията "Bodywear" ще бъдат добавени нови цветове, включително модели с червени и сини ивици в тон с наближаващия Свети Валентин.
Но по-любопитното в случая е самата рекламна кампания на новите модели мъжко бельо (която ще се ротира от 6 февруари), заснета от друг британец - филмовия режисьор Гай Ричи.
Типично в негов стил кадрите са наситени с доста динамика, което съвсем логично обуславя и превъплъщението на Дейвид Бекъм в екшън герой.
"Дейвид е перфектната звезда за тази роля. За мен това е повече от рекламна кампания, а усещането бе като за работа по късометражен филм", споделя Гай Ричи.
Сюжетът представя тичащия през улиците и градините на Бевърли Хилс Дейвид, облечен само по боксерки.
"Да работя с Гай беше страхотно изживяване. Надявам се, гледайки рекламния клип, хората да се забавляват колкото мен, докато го снимахме", допълва футболистът.
* Фотоси от снимачния процес на въпросната рекламна кампания и новите тенденции при мъжките облекла, представени от "H&M", можете да видите в галерията ни ТУК.