Кензо Такада е първият японец, лансирал мода във Франция със собственото си име.
Завършва първия мъжки клас на училището за мода Токио Бунка Фешън Колидж. Някои версии за професионалното развитие на Кензо, свързават изненадващата артистичност на източния ум с българска нишка - българският евреин Жак Пизанти наел младия японец на работа в фабриката си за дрехи.
Талантът му поднася неочаквани изненади за света на модата и комбинира в еклектична магия културните понятия Изток и Запад.
В учебниците по мода винаги ще остане ревюто му от 1978 /1979 г., когато с изключително артистичен маниер представя шоуто си под циркова шатра, а накрая самият той се появява яздещ слон.
Парфюмната му линия стартира през 1988 г. с дамския Kenzo Сa sent beau, а Kenzo Pour Homme е презентиран през 1991.
Вече 11 години в линията FlowerByKenzo нежния червен мак изпълнява главна роля. Червено цвете разцъфтява в сивата градска среда, за да влезе от стените на Ню Йорк в най-изисканите галерии по света.
Развитието на новата културна среда ражда нов аромат - FlowerTag. Красавицата Едита Зажак дава лице на аромата, визията дължи силата си на знаковото име в бранша - Патрик Гедж, а парчето Cross to Bear на Трики допълва посланието на марката- изненада за всички модни клишета. Флаконът на аромата е дело на дизайнера Серж Мансо, чието име е истинска мантра в парфюмерийния дизайн.
Oсвен невероятните си коледни предложения, екипът на Кензо България е приготвил и специална изненада за всички ценители на една от най-неконвенционалните марки.
Този материал е специално написан за Edna.bg от Кристина Гочева.