Ароматни психопортрети

Актьорът Джъд Лоу е лице на аромата "Dior Homme Cologne" и точно като екранния си герой от филма "Алфи" - избира очарованието пред завоеванието
Снимка: Dior

Кристина Гочева

Kогато за пръв път си позволих да представя пред аудиторията на Edna мъжки аромати, имах известни вътрешни резерви, доколко това е тема, която вълнува дамите.

Предимствата на бързата обратна връзка в уеб пространството разсея съмненията ми, затова без колебание повдигам ароматната завеса на сезона, за да преживеем заедно премиерата на новите ухания за силния пол.

Те отразят същинската природа на основните мъжки типажи и допълват до подробности техните ароматни психопрофили. Ето какви типове мъже ще надушваме тази пролет.

Предизвикателните чаровници
Обичат да играят и провокират, без да влагат дълбочина, която вие сте склонни да видите. Тази загуба в превода на чувствата често ги превръща в клиширани разбивачи на женски сърца. За тях предизвикателството да съблазняват и пръскат чар наоколо е водещо, а те са толкова концентрирани в себе си, че винаги остават изненадани, когато научат, че са ви наранили. Въпреки това отношенията тип "играчка-плачка" продължават да са интригуващи за слабия пол, макар и за кратко.

"Dior Homme Cologne" разпръсква моментален чар с чиста и дръзка ароматна аура, която може да бъде сравнена с вечно завладяващата простота на бяла мъжка риза. Опитният нос на парфюмериста Франсоа Демаши забърква тонизиращ коктейл с характерните за всички мъжки аромати "Dior" специални цветни нотки - за "Dior Homme Cologne" той избира цвят от грейпфрут.

Синьото за "DSquared2 Potion For Man Blue Cadet" е препратка към ясното небе и цвета на униформата, носена от кадетите - така братята от "DSquared2" Дийн и Дан Кейтън събират в едно мода и внушение за аромат, за да дефинират нова рецепта за съблазняване пред обектива на фотографа Марио Соренти.

Морските нотки на "Guess Seductive Homme Blue" подготвят сетивата за дълги летни дни с ароматни послания от смарагдови заливи, горещи пясъци и лежерни моменти, в които не е нужно нищо повече от това да носиш любимия си деним, за който марката много добре знае как да създаде подходящ аромат.

С присъщото си внимание към древногръцката митология и корените на модна къща "Versace", Донатела Версаче открива идеята за новия си аромат отново там. Богът на любовта, страстта и секса - "Eros" дава име на ухание, което според парфюмериста Орелиен Гишар олицетворява първичното желание между мъжа и жената и идеята за триумфално прелъстяване.

Екстремисти по природа
Търсачите на силни усещания са праволинейни - те няма да вложат излишни усилия и време, за да ви заблудят относно същността си, защото не биха изпуснали точно тази вълна, повей на вятъра или момент, в който екстремната им същност е завладяна от любимото занимание. Няма да ви обичат по-малко, но бъдете готови да споделяте любовта с увлечението им.

За тези, които обичат силни усещания, търсят нови предизвикателства и подлагат на изпитание силата на духа - "Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme" обещава гарантиран прилив на адреналин със силни, динамични, въздействащи нотки и кампания заснета от Катрин Бигалоу (първата жена, получила "Оскар" за най-добър режисьор), виновник за емблематичния за цяло поколение филм "Точка на пречупване".

"BVLGARI Man Extreme" е още един аромат за мъжа, търсещ силни, необикновени и дори екстремни емоции - образ, умело пресъздаден, от актьора Ерик Бана в рекламата, заснета в Рим. Печатната рекламна кампания е дело на фотографа Петер Линдберг, а телевизионната е реализирана от Матео Гароне, режисьор на филма за неаполитанската мафия "Гомора", разбунил духовете в Италия.

Джентълмени

Класата и маниерите на истинския джентълмен не могат да бъдат купени. За съжаление този тип мъже се срещат все по-трудно в съвремието ни, но ако случайно разпознаете интелигентен, високообразован, изискан и елегантен мъж, който е уважителен и държи на думата си - честито, вероятно сте срещнали вашия джентълмен, а той своята дама.

И съвсем не е случайно, че новият аромат от "Givenchy" се нарича "Gentlemen Only". Още през 1975 г. Юбер дьо Живанши разбива битуващото клише на лавандулата сред мъжките ухания и създава култовия за 70-те години, построен върху дървесен акорд, аромат "Gentlemen". През 2013 г. джентълменът не е анонимен, той носи лицето на австралийския актьор Саймън Бейкър - любезен, елегантен, остроумен и независим, далеч от блясъка на Холивуд, въпреки известността.

"Montblanc Legend Special Edition" е освежаващо ухание с нотки джинджифил, лайм, бергамот и масло от лавандула, подсилени от бял кедър, сандалово дърво и зърна тонка.

Хороскоп за деня

12 дни до магията
12 дни до магията 12 дни до магията
Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти