Принц Хари и Меган Маркъл са подложени на безмилостна вълна от критики, след стана ясно, че договор с тях за милиони долари е бил прекратен. При това не по тяхна инициатива.
Сделката е свързана с подкаста „Архетипи“, който е проект на Меган Маркъл съвместно със стрийминг гиганта Spotify. А скандалът набра още по-голяма скорост, като водещ холивудски агент я определи като бездарна, а основателят на платформата не спести обидните си квалификации за кралската двойка.
Хари и Меган подписаха сделката за 20 милиона долара със Spotify през 2020 г.
Подкастът, който беше воден от Меган, представляваше откровени разговори с приятели и известни личности, сред които бяха Серина Уилямс и Марая Кери. Той оглави подкаст класациите на Spotify на редица пазари, но от него бяха създадени само 12 епизода.
Миналата седмица Spotify и Archewell Audio (компанията на Хари и Меган) пуснаха съвместно изявление, в което се казва, че са се договорили взаимно да се разделят и се гордеят с поредицата, която са създали.
Въпреки това източници, близки до директорите на Spotify, издадоха истинската (според тях) причина за края на „Архетипи“. По думите им Хари и Меган не са изпълнили стандарта за производителност, необходим, за да получат пълното заплащане по сделката, тъй като са продуцирали само един сезон от 12 епизода, съобщава Wall Street Journal.
Бил Симънс – който е и създател и директор на Spotify – наля допълнително масло в огъня, като критикува кралската двойка и дори нарече принц Хари и Меган „измамници“.
„Иска ми се да бях участвал в преговорите „Меган и Хари напускат Spotify““, разказа Бил Симънс в своя подкаст. „Шибани измамници – това трябваше да е подкастът, който да направим с тях. Някоя вечер може да се напия и да разкажа за срещата в Zoom, която имах с Хари, опитвайки се да му помогна с идея за подкаст. Това е една от най-добрите ми истории... Майната им. Измамници!“, гневи се още Симънс.
И по-рано Симънс е споделял раздразнението си, че трябва да „поделя“ Spotify с принц Хари.
В епизод на своя подкаст през януари 2022 г. той се обърна индиректно към кралската двойка: „Живеете в шибаното Монтесито и просто продавате документални филми и подкасти и никой не се интересува какво имате да кажете за каквото и да било, освен ако не говорите за кралското семейство и просто се оплаквате от тях.“
Говорим си за...
-
Тримата мъже, с които е била Кейт Мидълтън, преди да се омъжи за принц Уилям
-
Да откриеш дъщеря си след 26 години: Тайната, която промени живота на Чък Норис
-
Докато смъртта ни раздели: кои са двойките с най-дългите бракове сред българските звезди
-
Проклятието да повтаряш историята или как Елизабет обрича Чарлз да предпочете Камила пред Даяна
Коментар по случая даде и Джеръми Зимър, главен изпълнителен директор на United Talent Agency (UTA), по време на дискусия за подкастите и знаменитостите на рекламен фестивал в Кан, предава сайтът Semafor.
„Оказа се, че Меган Маркъл няма голям аудио талант или изобщо какъвто и да е талант“, каза Зимър, добавяйки: „И знаете ли, това, че си известен, не те прави велик в нещо.“
На фона на тези безпощадни критики сайтът за подкаст новини Podnews съобщи в понеделник, че Меган е фалшифицирала интервюта за своя подкаст „Архетипи“. В публикацията се съобщава, че много от интервютата са били проведени от „други служители“ и въпросите с гласа на Меган са били монтирани по-късно.
В отговор на това бивши служители, работили по проекта, защитиха Меган, като заявиха в Туитър, че подкастът никога не е бил манипулиран по този начин. Като доказателство те публикуваха и снимки, на които херцогинята на Съсекс позира до някои от известните личности, които са взели участие в „Архетипи“.
Финалният удар по кралската двойка дойде от друга непотвърдена информация, която превзе мрежата: че поп звездата Тейлър Суифт е отказала участие в подкаста, въпреки че Меган ѝ правила собственоръчно написана бележка, за да я покани.
Тази новина даде повод да се спекулира, че на херцогинята ѝ е било трудно да привлече достатъчно известни личности към проекта си.
По-рано тази година главният изпълнителен директор на Spotify Даниел Ек призна, че компанията е допуснала някои грешки с похарчените 1 милиард долара в стремежа си да се утвърди като ключов играч в подкастинга.
И изглежда договорът с Хари и Меган се счита за една от тези грешки.
„Ще бъдем много внимателни в начина, по който инвестираме в бъдещи сделки за съдържание“, добави Ек. „И тези, които не се представят добре, очевидно няма да бъдат подновени.“
По-рано този месец Spotify обяви също, че ще съкрати 200 работни места в своя подкастинг бизнес.
Прочетете още:
- Меган Маркъл сложи край на семейна драма с нова победа
- Писателят зад мемоарите на Хари разказва какво е да се караш с принца и да бъдеш глезен от Меган
- Като истински приятелки: новите кадри на Меган и Кейт, които озадачиха интернет
- Арчи и Лилибет вече официално са принц и принцеса. Защо Бъкингам им даде титлите чак сега?
- Тъжното признание на Хари по време на коронацията, което разкри експерт по четене на устни