Campari официално представи своя календар за 2016г., носещ заглавието ‘The BitterSweet Campaign’. Тази година лицето на календара е американската актриса и предприемач Кейт Хъдзън.
Посветен на уникалния, интригуващ и разновиден сладко-горчив вкус на алкохолната напитка, тази година календарът използва шума и вълнението около изборите, като подканва всеки да избере онази страна на класическия аперитив, с която се идентифицира повече: сладко срещу горчиво. Кулминацията на този празник ще бъде “изборният ден“ на 1-ви март 2016г.
Тринадесетте фотоса са заснети от модния фотограф Микеланджело ди Батиста. Кейт Хъдзън се въплъщава и олицетворява двете души на бранда, като играе ролята на двама кандидати по време на тяхната кампания: първият, популяризиращ пленителна „горчива“ идея, срещу вторият – поддържащ една по-изтънчена, по-заинтригуваща платформа.
За главната си роля в календара Кейт Хъдзън коментира: „Това е креативен процес, разказващ история. Темата тази година предизвиква хората да вземат страна и да отстояват това, в което вярват и това е едно силно послание.
За работата си Микеланджело ди Батиста добавя: „Този проект ми даде възможността да използвам уникалното си чувство за естетика и добре дефиниран стил, който безпроблемно отразява същността на марката".
Публиката също може да избере коя от двете страни на Кейт ѝ допада повече като даде своя глас тук.
От луксозния календар са отпечатани само 9 999 копия. Малцина ще са тези, които ще успеят да получат копие от него, тъй като той няма да бъде пуснат в продажба.
*Екипът на Edna.bg ви напомня да консумирате алкохол с мярка и удоволствие.