Това трябваше да бъде празник на новото начало и ръчно изработената грижа към детайла. Но след като херцогинята на Съсекс, Меган Маркъл, представи своя дебютен лайфстайл бранд As Ever в началото на април, вълнението около старта се оказа леко помрачено за част от нейните най-верни последователи.
Един от звездните продукти — лимитираният буркан с див мед и пчелна пита — се разпродаде светкавично още в първия час след пускането му на пазара. За съжаление, технически проблем доведе до това някои от поръчките да не могат да бъдат изпълнени, оставяйки феновете разочаровани, въпреки че са вярвали, че са успели да си осигурят желания продукт. Но Меган, както винаги елегантна и внимателна, не остави ситуацията без лично отношение. Херцогинята изпрати ръкописно стилизирани писма с извинение до всички засегнати клиенти. В тях тя не само се извини за неудобството, но и предложи щедър жест, за да компенсира разочарованието — подробности около който все още се пазят в тайна, но отзивите сочат, че е нещо специално.
As Ever бе представен официално на 2 април и отбелязва нов етап в предприемаческото пътешествие на бившата актриса. Първата колекция включва внимателно подбрани кулинарни продукти – органични чайове, смеси за бисквити, захарни поръски с цветя и, разбира се, вече легендарният мед с пчелна пита. Всичко е красиво опаковано и създадено в партньорство с малки американски производители.
Представянето на бранда на Меган Маркъл дойде малко след дебюта на шоуто й в Netflix. Става въпрос за кулинарно лайфстайл предаване, което обаче събра доста противоречиви отзиви, а оценката му в IMDB е едва 3.6 (от 10). Мнозина обвиниха Маркъл, че копира Кейт Мидълтън, че краде рецепти, че дори не готви в собствената си кухня. В един от епизодите Меган заяви, че вече е "Съсекс", използвайки го като фамилия, което се превърна моментално в meme в социалните мрежи.
Прочетете още: