
Меган Маркъл, херцогинята на Съсекс, отново привлича вниманието на света със своето ново начинание – онлайн бутик, предлагащ внимателно подбрани от нея дрехи и аксесоари. Тази нова платформа е част от стремежа ѝ да разширява личния си бранд и да предоставя на своите фенове възможността да се сдобият с изключителни артикули, които отразяват нейния уникален стил.
С обща стойност на продуктите, достигаща до внушителните 10 000 британски паунда, бутика се отличава с избора си на луксозни марки и дизайнерски изделия. Меган направи официалното обявление в Instagram, като сподели линк към онлайн магазина и заяви: „Много от вас попитаха и ето, готово е! Малко шопинг за началото на седмицата. Очаквайте още.“
Със стартирането на бутика се отварят нови възможности за херцогинята, като експерти предполагат, че тя може да спечели значителни суми от комисионни. Финансовият консултант Мади Александър-Граут коментира пред MailOnline, че „Меган има потенциала да генерира милиони“, благодарение на вероятността да получава процент от всяка продадена стока.
Сред най-ексклузивните предложения в бутика са:
Loro Piana – Пуловер Crewneck в бежово (£1,093)
Heidi Merrick – Копринена рокля Windsor Gown в цвят слонова кост (£1,072)
Saint Laurent – Кожени сандали (£595)
Cesta Collective – Чанта Crossbody (£715)
Polene – Мини чанта Cyme (£478.67)
Тези артикули не само че излъчват елегантност, но и отразяват личния стил на херцогинята, което ги прави изключително търсени. Всъщност, интересът към бутика беше толкова голям, че сайтът на някои от марките не можа да издържи натиска на феновете, които бързаха да се сдобият с обичаните от Меган аксесоари и облекла.
Meghan Markle is an international spectacle. pic.twitter.com/razSBSjCD4
— Queer Lips of Truth II (@QLoTII) March 25, 2025
Този нов проект не е единственото начинание на Меган в последно време. Херцогинята също така стартира успешната документална поредица по Netflix "With Love, Meghan", чийто втори сезон вече е потвърден. Освен това, тя представи и новия си лайфстайл бранд „As Ever“, който предлага луксозни продукти като домашни сладка и смеси за палачинки.
Не на последно място, Меган обяви стартирането на свой нов подкаст – „Изповедите на основателката“, в който ще разговаря с жени от различни сфери на живота, като подкастът ще бъде насочен към тези, които искат да започнат свои собствени бизнеси.