Тази година носи нови модни вълнения за Пенелопе Круз, носещи името на две марки.
През юли в Париж актрисата представи собствена колекция съвместно със Swarovski, която се състои от 14 бижута по дизайн на носителката на „Оскар“.
Пенелопе Круз и една от петте изпълнителни директори на компанията – Надя Сваровски, решават да си партнират по време на обяд в любимия мадридски ресторант на испанката Filandon след като Сваровски прави първата крачка.
„Разговаряхме за неща, които нямат нищо общо с бижута. Приказвахме за живота и още от самото начало усетихме много силна връзка.“
Срещите на красиви места продължават с Apicius – ресторант, разположен на във вила от XIX в. северно от булевард Шанз-Елизе, където в понеделник дамите показаха бижутата на Круз. За тях актрисата казва:
„Надя ми даде свободата да създавам само неща, които наистина харесвам. Така че не ми се налага да лъжа в интервюта. Много се вълнувам за всяко едно от бижутата.“
Видяхме Круз с няколко модела от колекцията по време на Фестивала в Кан тази година, сред които комплекти с рубини, сапфири и диаманти с обков от 18-каратово злато. Колекцията е напълно устойчива, като единственият камък, който не е обработен в лаборатория, е белият топаз.
Идеята за устойчиви бижута е основният елемент, който привлича Круз за проекта:
„Когато Надя ми разказа как вършат работата си, бях много вдъхновена. Грижа ме е за това да не вредим на планетата с действията си, дрехите, които носим, и това, което консумираме.“
Любимото ѝ бижу от колекцията е пръстен, съставен от три рубина във формата на круша, обградени от диаманти. Той е посветен на друг пръстен, който актрисата получава от баба си.
„Мотивите ми са сантиментални, защото не съм експерт, а почитател, което също смятам за важно. Когато бях малка, разглеждах списанията във фризьорския салон на майка ми и рисувах отгоре, така че да нещата да бъдат както на мен ми изглежда по-добре. Започнах да правя това на 7 г. и красивият дизайн е нещо, което винаги съм ценила.“
Бижутата от колекцията на Круз трябва да влязат в продажба през септември, а междувременно Swarovski планира версия на колекцията на по-достъпни цени, която също е подчинена на идеята за бижута, създадени в лаборатория. Пенелопе е твърдо „за“:
„Искам хората да могат да си позволят повече от нещата, които създавам.“
Но модните приключения на Круз не спират дотук. В началото на юли тя посети и ревюто на Chanel по случай колекцията висша мода за есен/зима 2018-19, на което актрисата за първи път се показа в новата си роля на посланик на марката.
Пенелопе Круз ще бъде начело на нова кампания, заснета от творческия директор на Chanel Карл Лагерфелд. Пред сайта WWD актрисата споделя:
„Това е култова марка, а Карл е гений – от малка възхищавам се на всичко, което той създава, така че е огромно удоволствие да работя с него. Той е като краля на модата и заснехме много. Много интересна фотосесия, а да бъдеш пред неговата камера е приключение.“
На събитието Пенелопе се появи като истинска парижанка в рокля от туид в розово и бяло, комбинирана с бяла барета, малка розова чанта Chanel и обувки в нюд нюанс. Актрисата стоеше на първи ред по време на ревюто, където се срещна с Лили Роуз Деп, Лиу Вен, Трейси Елис Рос и още колеги от индустрията.
Круз неведнъж е носила рокли Chanel на червения килим, а като посланик на марката тя се присъединява към компанията на Кристен Стюарт, Джулиан Муур, Кийра Найли, а отскоро и Марго Роби, която дебютира с кампания миналия месец.
Пенелопе продължава с пълен напред не само в модните редици, но и на екран. Тази година я видяхме в кожата на Донатела Версаче в сериала „Американска криминална история: Убийството на Версаче“ и като Вирхиния Вайехо – колумбийска журналистка и любовница на Пабло Ескобар, в „Да обичаш Пабло“.
Предстои да я гледаме отново в партньорство с Хавиер Бардеми във „Всички знаят“ на Асгар Фархади. За предпочитане - в кино салона и с Swarovski или Chanel по нас.