Целта на всяка една реклама е да ви накара да поискате толкова много продуктът, който представя, че да отидете и веднага да си го купите.
Именно поради тази причина храната в рекламите изглежда толкова изкушаващо вкусна.
Оказва се, че когато човек гледа вкусно изглеждащи хранителни продукти, бързо започва да изпитва глад и дори да е ял скоро, в повечето пъти тръгва отново към хладилника.
Според някои изследователи именно рекламите са виновни за нарастването на процента затлъстяване, тъй като предизвикват апетит и хората с по-слаба воля не могат да устоят.
Доктор Катлийн Пейдж и нейният екип са провели редица изследвания и са установили, че наблюдаването дори на снимки на вкусна храна покачва притока на кръв в мозъка и активира апетита.
Д-р Пейдж обобщава, че всичко това води до сериозно увеличаване на процента на затлъстели хора.
"Смятаме това за много важно откритие, което може да промени рекламния бизнес и да помогне на хората да се справят с проблемите с теглото."
Човек обаче трябва да проявява повече воля и да се бори с лакомията. Все пак затлъстяването не само естетически проблем, а уврежда здравето и води до редица други несгоди.