Според британско изследване жителите на Острова си уреждат около 37 млн. любовни срещи в рамките на 12 месеца, а всяка една от тях им струва средно 47 лири. Оказва се, че годишно близо 1.3 млрд. паунда отиват за пиене и храна, които са съставна част от почти всяко излизане, свързано с ухажване на даден човек.
Дрехите и външният вид несъмнено влизат като задължителен компонент, за да бъде един флирт успешен, затова британците отделят 1 млрд. паунда годишно в пазаруване на нови тоалети и козметични продукти, помагащи им да впечатлят своя обект на желание.
"Ходенето по срещи е сред основните двигатели за развитието на икономиката във Великобритания, а виртуалното пространство е едно от най-важните средства, чрез които хората се запознават и уреждат своите срещи", допълва Карл Грегъри, управляващ директор на сайта за запознанства Match.com.
В проучването са участвали 2000 души, като се оказва, че всеки ден във Великобритания се провеждат над 10 хил. срещи в търсене на подходящата половинка. Също така повече от 420 млн. паунда отиват в транспортни разходи за 12-месечен период, а за същото време други 324 млн. лири се отделят за фризьорски услуги, които са необходими за подобряване на визията преди новото запознанство от любовен характер.
Да не забравяме и "скромните" 200 млн. паунда, изхарчвани за подаръци, чиято роля не рядко е ключова за успеха на една свалка. Теглейки чертата на всички гореспоменати цифри излиза, че британците се разделят с над 3 млрд. паунда от бюджета си годишно в приготовления и ходене по срещи.
Анкетата разкрива още, че интернет запознанствата са трети по популярност на Острова, изпреварвани от тези, случващи се в клубове и барове (1-во място) и такива, създадени чрез общи познати (2-ра позиция).