Прието е мнението, че една жена може да не обича да се гримира и да ползва много козметика, но задължително има поне едно червило в чантата. В днешни дни се оказва обаче, че лакът за нокти е новият супер продукт, която всяка дама държи да има.
За миналата година компаниите производители на козметика отбелязват ръст в продажбите на лак за нокти с повече от 30%. Този продукт дори се е търсил повече, отколкото гланцовете за устни и червилата.
"Живеем във времена обсебени от идеята за перфектната визия и лакът за нокти се превърна в задължителен аксесоар", споделя Марк Родол - изпълнителен директор "Models Own", които продава по едно шишенце лак всеки 15 секунди.
"Всяка жена иска да е в крак с последните тенденции и лакът за нокти е лесен начин да го постигне. Освен това ще й струва едва 10% от цената, която би дала за нова дреха.", допълва Родол.
Въпреки световната икономическа криза, бизнесът с лакове процъфтява и компаниите не могат да се оплачат.
До голяма степен за това заслуга имат все по-убедително налагащата се мода на маникюр с гел лак. Салоните предлагат услугата на достъпни цени и много жени се възползват от възможността да имат красив маникюр и педикюр, които ще изтраят за по-дълъг период от време, отколкото ако се лакират с обикновен лак.
Риана и Кейти Пери са част от знаменитостите, които са превърнали закачливия цвят и рисунките на ноктите в своя запазена марка и моден аксесоар. И двете имат слабост към дългите маникюри в ярки цветове.
Така че, дами, не се колебайте, а се лакирайте с лак в ярък нюанс, напук на мрачното и студено време навън, или се възползвайте от изгодните оферти за професионален маникюр с намаление, които може да намерите във всеки сайт за групово пазаруване.