Кариерата на дизайнера е перфектен пример за това колко добре се харчи идеята за Америка, въпреки световната криза и рухването на американската мечта.
Около 70 процента от приходите на компанията са от продажби извън САЩ. Очевиден факт е, че днес живеем във време, когато е по-лесно да убедиш хора, които са извън Щатите, да купят нещо, което е част от идеала за Америка.
Модата на Томи Хилфигер (Tommy Hilfiger) е една от най-разпознаваемите в света, защото яхва точно тази вълна и я допълва стилно, класически, елегантно, но в същото време младежки.
Основата на американската мода е изградена върху удобството, а колекциите на Хилфигер са въплъщение на това виждане. Заиграването на дизайнера с денди стила превръща дрехите му в гаранция за добър вкус и социален статус, а световната рецесия прави колекциите му все по-популярни.
Ироничният милиардер с дислексия твърди, че да си облечен с марката не е начин да забогатееш, но е вариант да не изглеждаш беден. Наистина иронично след като наскоро се сдоби с "Короната на живота" на Деймиън Хърст за скромната сума от 1,4 млн. долара.
Но и ний сме дали нещо на г-н Хилфигер! 24-годишният модел на "Визаж" Александър Николов е сред фаворитите на дизайнера, който дори използва мерките на българина за мъжката си линия.
Новата ароматна двойка Eau de Prep Tommy и Еаu de Prep Tommy Girl, са последните щрихи, който дизайнерът нанася към колекцията си PrepWorld.