Марката за луксозно дамско бельо "Victoria`s Secret" представи новата си пролетна колекция за млади момичета с провокативни призиви като "Обади ми се" и "Предизвиквам те".
Шокирани родители веднага обвиниха компанията, настоявайки гневно, че надписите по бельото превръщат дъщерите им в сексуални обекти. Това съобщиха от БГНЕС.
В рекламата марката се обръща към 17-годишните момичета, за които пролетта "премахвала задръжките".
Колекцията била приета още по-неодобрително, тъй като представянето ѝ съвпаднало с пролетната ваканция на учениците, което, разбира се, е било умишлено.
Според критиците "Victoria`s Secret" винаги е целяла да продава секс - от световноизвестните похотливи ревюта до неоновите цветове.
Те винаги са показвали продуктите си открито сексуално.
Има достатъчно натиск върху младите момичета, че растат прекалено бързо и без маркови дрехи, които им налагат да изглеждат като възрастни, докато все още са в училище.
"Чудя се дали шефът на фирмата ще е съгласен детето му да носи това", попита недоволна майка.
От друга страна обаче, "Victoria`s Secret" са един от малкото модни гиганти, които избират модели за представянето на колекциите си, с нормални килограми, а не анорексично слаби.
Освен това "ангелите" на "Victoria's" имат право, даже са окуражавани, по време на ревюта да се усмихват и да бъдат колкото се може по-лъчезарни.
За сравнение - останалите модни къщи изискват от моделите строги изражения на лицата и се налагат глоби, ако по време на модно шоу някой модел се усмихне или случайно се спъне на подиума.