Датата е 13 януари, а мястото - историческият бар "Бемелманс" в хотел "Карлайл", Ню Йорк. Под акомпанимента на пиано манекени представят новите предложения за есен-зима 2012 на американския лейбъл "The Row". Цветовете варират от класическо черно и тъмносиньо, до млечнобяло и меки кафяви тонове. Силуетите са семпли, елегантни и женствени, но по един много непринуден начин и някак си в типично нюйоркски стил.
Но кои са имената, които стоят зад "The Row" – лейбъл, стартирал през 2007 година, с единствената мисия тогава да създаде перфектната тениска, но намерил днес място в челните редици на луксозното prêt-à-porter. Това са актрисите, познати на широката публика още от невинна детска възраст, когато, едва на 9 месеца, те участват в хитовия сериал "Пълна къща" ("Full House").
И въпреки че имената им се свързват по-скоро с филми за тийнейджъри, тези две млади дами днес стоят начело на империя, оценена на повече от 1 милиард долара, а през декември 2011 г. са класирани от списание "Форбс" ("Forbes") сред 30-те най-влиятелни известни личности под 30 години.
Със завиден професионализъм, много работа и упоритост те успяват да изградят стъпка по стъпка и своя лейбъл "The Row". И то без излишна шумност или натрапчива бляскавост.
Името на бранда идва от известната търговска улица "Savile Row" в Лондон – синоним за класически мъжки костюми от най-високо качество. Това е залегнало и като философия на марката – да не се влияят от краткотрайни тенденции, а да създават класически, изчистени линии с нотка модернизъм.
Основана едва преди 5 години, тази модна къща вече може да се похвали с лоялна клиентела, включваща многобройни известни имена, сред които са Гуинет Полтроу, Рийз Уидърспун, Кейти Холмс, Рейчъл Уайз, Хайди Клум и дори първата дама на САЩ Мишел Обама.
Перфектните кройки, монохромните цветове и висококачествените материи стоят безсъмнено в основата на успеха на лейбъла, който от пролетта на 2010 г. разшири своя асортимент със серия слънчеви очила, чанти и линия обувки.
Въпреки изключителната си заетост и за разлика от много други популярни личности със собствени модни марки, които, обаче, оставят всичко в ръцете на други дизайнери, двете сестри сами ръководят своя лейбъл и отговарят за целия процес от първата скица до завършения краен продукт.
Вниманието към детайла, както и тяхната отдаденост към това, което правят, могат да бъдат забелязани във всяка една дреха, носеща етикета "The Row" – марка, превърнала се вече в символ на лежерна изисканост, безукорна изработка и перфектен силует.
Вижте моделите от последната колекция на "Тhe Row" за сезон есен-зима 2012 тук.