Мадона пуска втора модна линия на пазара.
Певицата, която създаде марката "Материално момиче" с 15-годишната си дъщеря Лурдес, е насочила новата си колекция "Истината или се осмеляваш" (Truth Or Dare) By Madonna към по-възрастна публика и ще започне с парфюм.
Наименованието на марката е точно като документалния филм за Мадона от 1991 г.
След това тя ще създаде колекция с обувки, чанти и бельо, която ще бъде пусната в продажба догодина.
"През последните няколко години получавах безброй предложения да създам собствена модна марка. Настъпи подходящият момент и намерих страхотни партньори в лицето на компанията Iconix, която може да ми помогне да превърна идеите си в реалност", сподели Мадона.
Марката ще илюстрира външния вид на поп дивата като силна, женствена икона и ще бъде насочена към жените между 27 и 50 години. "Интересът и вълнението от марки, разработени от Мадона, в световен план е значителен.
След изключително успешната младежка марка "Материално момиче" знаехме, че ще има огромно търсене на марка, на която самата Мадона е лице и която истински улавя нейната същност", заяви генералният директор на компанията Iconix Нийл Коул.
Що се отнася до дъщеря й Лурдес, Мадона не отдавна бе споделила, че е оставила почти всичката работа по колекциите на "Материално момиче" на дъщеря си. По този начин певицата иска да я накара да взима сама решения и да разбере какво е отговорност.
"Тя участва във всяка стъпка от създаването на дрехите, включително в бизнес срещите. Много разчитам на нея и мисля, че за момента се справя добре", споделя Мадона.
Лурдес се развива като пълно копие на майка си, особено що се отнася до външен вид. А дали е също толкова амбициозна, само времето ще покаже.