Този сезон на мода е дежаву. Големите марки рециклират известни супер модели от 90-те години. Guess се спря на Клаудия Шифър, Mango - на Кейт Мос, Roberto Cavalli - на Наоми Кембъл.
46-годишният канадски модел Линда Еванджелиста стана лице на рекламната кампания за новата колекция слънчеви и диоптрични очила на "Шанел" (Chanel). Точно както през 90-те, когато Линда също рекламираше очилата на марката.
Темата на колекцията за пролетта и лятото се върти около моторните спортове, а черно-белият финиш флаг върху дрехите на Линда преминава като сюжетна линия пред обектива на Карл Лагерфелд.
Фотосесията е впечатляваща, вероятно колкото и хонорара на Еванджелиста, известна с крилатата фраза: "За по-малко от десет хиляди долара не ставам от леглото."
Сега Линда може да си позволи да работи с такъв гений като Карл Лагерфелд дори безплатно, от любов към изкуството. "Модният хамелеон" осъди бившия си приятел Франсоа-Анри Пино (съпруг на Салма Хайек и собственик на концерна PPR, към който принадлежи Gucci Group) за сумата 46 хиляди долара - скромна месечна издръжка за отглеждането на 5-годишния им син Августин.
Четирите основни линии от колекцията очила са с четири различни сюжета и предричат лято, богато на цветове. Черно и бяло в комбинация с дръзки нюанси на жълто, синьо, зелено, оранжево и червено. "Извънгабаритните" модели слънчеви очила с меланхолична усмивка намигат към шейсетте години - в перфектен синтез между мода и високи технологии, решени в стиловите вълни на попарта и графичния контраст от два цвята (черно и бяло, черно и бежово).
Вижте повече от колекцията на "Шанел" тук.