Кой е най-скъпо оцененият луксозен бранд

Красива гледка за модните ми сетива
Снимка: Getty/Guliver

За седма поредна година френската модна къща "Луи Вюитон" ("Louis Vuitton") бе определена за най-скъпоструващия световен бранд в редиците на луксозните артикули, като стойността, на която се оценява той е 25,9 млрд. долара.

Повечето експерти са на мнение, че главен виновник за успеха на марката е нейният творчески директор Марк Джейкъбс, работещ на тази позиция от 1997 година. Именно той е човекът, който тотално промени консервативния фасон на "Луи Вюитон", спечелвайки му кохорти от безброй нови почитатели и клиенти.

На второ място се нарежда основаната през 1837 г. френска модна къща "Ермес" ("Hermès"), чиято стойност е 19,1 млрд. долара, а бронзът отива при швейцарските часовници "Ролекс" ("Rolex"), като компанията им производител е оценена на 7,17 млрд. долара.

Иконичната марка "Шанел" ("Chanel") е на четвърта позиция със стойност от 6,68 млрд. долара, следвана от "Гучи" ("Gucci") с 6,42 млрд. долара и "Прада" ("Prada") с 5,7 млрд. долара.

Седми в луксозната класация се подвизава бижутерският гигант "Картие" ("Cartier"), струващ 4,8 млрд. долара, а британската модна къща "Бърбъри" ("Burberry"), оценена на 4,09 млрд. долара, успя да влезе в Топ 10, макар и на последното място.

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти