Все повече медии спрягат актьорите Сиена Милър и Том Стъридж (които са двойка в живота) за новите лица на британската модна къща "Бърбъри" ("Burberry").
Сгодените Милър (31 г.) и Стъридж (27 г.) най-вероятно ще застанат пред камерата като лица на колекцията за сезон есен/зима 2013 на лейбълa от Острова, основан през 1856 година.
Популярната английска двойка, сдобила се с първата си дъщеря Марлоу миналото лято, вече се е съгласила да участва в рекламната кампания, съобщава в. "Ню Йорк Пост" ("New York Post").
Очаква се новината да бъде потвърдена официално съвсем скоро. Милър и Стъридж (поддържащи връзка от 2011 г.) ще се присъединят към отбора на актрисата Ема Уотсън, супермодела Кейт Мос и 10-годишния син на Дейвид и Виктория Бекъм Ромео, които вече са позирали за "Бърбъри".
Всъщност Сиена Милър работи именно като модел преди да стане актриса, а в момента е и рекламно лице на парфюма "Orange" на немската марка "Хуго Бос" ("Hugo Boss").
"Нямам представа какви са новите модни тенденции, защото цялото ми внимание е насочено към моята дъщеря. Определено обичам модата, но в никакъв случай не съм обсебена от нея", допълва Сиена Милър, която имаше няколкогодишна връзка с колегата й Джъд Лоу.