Казват, че българката е сред най-красивите жени на планетата. Ние сме склонни да се съгласим с това, но не защото се бием в гърдите от излишна патриотщина, а защото българската жена успява да съхрани женствеността и стила си независимо от бурните и тежки исторически периоди, през които минава.
Модата у нас за последните 100 и отгоре години се е променила драстично, смеем да кажем към по-добро.
За най-добра илюстрация и нагледен пример за вкуса на жената към аксесоарите и дрехите могат да бъдат определени филмите. Именно киното разкрива модните трепети на по-нежната половина от човечеството.
Спомнете си „Козият рог“, „Време разделно“, „Крадецът на праскови“, „Вчера“, а сега си припомнете някои от съвременните филми и сериали като „Love.net”, “Морска сол”, “Стъклен дом” и т.н. Разликата в облеклото на дамите е забележителна, нали?
Във видеото по-горе можете да видите в рамките на няколко минути как се е изменил начинът на обличане на българката за последните 100 години.
Идеята на клипа е закачка към публиката, която е призована да избере любимата си визия и да коментира развитието на българската мода през годините.
Във видеото главната роля е поверена на влогъра Наталия Такова-Мазгарева, позната със своя влог Natali’s Make Up.
Сред първообразите, вдъхновили визиите в клипа са тези на героини от вечните български филмови класики като „Време разделно“, „Крадецът на праскови“, „Оркестър без име“, „На всеки километър“ и др., като не са пропуснати и някои от най-ярките звезди от музикалната сцена у нас като Милена Славова и Сашка Васева.
Проектът няма претенциите да бъде „историческа или модна справка“, а пресъздава красотата и стила на българската жена през годините, пречупени през погледа на екипа от професионалисти, застанали зад проекта.
Сред тях са художникът по костюмите Яна Криспин, гримьорът Атанас Темнилов и коафьорът Елена Димова, а цялостната реализация е дело на екипа на режисьора Боряна Гидикова, която стои зад всички проекти на продуцентската компания 7Talents.
Можете да споделите видеото и с приятелите си от чужбина, като им покажете специалната англоезична версия на видеото, която можете да видите ТУК!