Както повечето неща на китайска територия, така и печатната индустрия се развива с главоломни темпове.
Списанията за мода са толкова харесвани от китайките, че много западни издания като "Vogue", "Cosmopolitan" и "Elle" публикуват местните си варианти дори два пъти в месеца.
Това се дължи на огромния прилив на компании и брандове, които искат да рекламират в списанията, но за да бъдат поместени техните визии - се налага броевете да излизат на пазара повече от веднъж в месеца.
Така например китайските "Еlle" и "Cosmopolitan" се печатат два пъти за 30-дневен период, защото в противен случай единичният брой на списанието ще трябва да съдържа 700 страници заради обема на рекламата.
Анализаторите обясняват този бум на рекламодатели най-вече с манията на жените в Китай да пазаруват.
Средният доход на дамите там е 1431 долара, а в рамките на шест месеца представителките на нежния пол харчат около 938 долара за часовници, 982 долара за чанти и 1066 долара за дрехи.
Солидните суми за модни придобивки пък се компенсират от факта, че повечето жени в Китай живеят с родителите си, а това им спестява плащане на жилищен наем и битови сметки.
В Китай всички списания са притежавани и контролирани от правителството и цензурата върху тяхното съдържание е налагана постоянно.