Дори и 50 години след биологичната смърт на Мерилин Монро, нейният персонаж сякаш продължава да бъде по-витален, откогато и да било. Доказва го и поредната инициатива, в която е замесено името на може би най-разпознаваемото женско лице от десетилетия насам, което още през далечната 1953-та изпя рефрена "Диамантите са най-добрият приятел на жените" в лентата "Господата предпочитат блондинки".
Никак няма да се учудим, ако през октомври тази година пред веригите магазини на канадската марка M.A.C се извият километрични опашки, когато на международния пазар ще се появи и линията с логото на бранда, инспирирана от иконичния образ на самата Мерилин.
И какъв по-уместен момент, всичко това да се случи точно през 2012-та, когато по кината с чудесен успех вече върви и филмът "Моята седмица с Мерилин", където актрисата Мишел Уилямс като по учебник ни показва как се стига до номинация за "Оскар", изигравайки великолепната Монро с такава естествена лекота, финес и пълен регистър от емоции.
В чаканата с нетърпение колекция от разкрасителни продукти ще влязат червила, сенки за очи, лакове за нокти и очна линия на цени между 15 и 27 долара.
Явно творческият екип на М.А.C никак не пести усилия, защото само преди броени седмици гигантът, основан през 1985-та в Торонто, лансира своята нова гама от продукти Viva Glam, чиито рекламни лица станаха щатската хип-хоп изпълнителка Ники Минаж и пуерториканският певец Рики Мартин, а посланието на целия проект е свързано с превенцията на СПИН болестта.
Също така точно преди месец марката представи и серия с артикули за макияж, в чиито палитри присъстват само характерни и ярки цветове, защото са създадени от не по-малко забележимата, шарена и разнолика нюйоркчанка Айрис Апфел, с която ви запознахме съвсем скоро, а от пиедестала на своите 91 години, по дух, мисловен процес извън рамките и развинтено модно въображение, без никакво задъхване, тя може да изпревари и най-нахакания тийнейджър.