Доскоро масово битуваше схващането, че броят на жените с комбинирана кожа (лъскава "Т" зона - чело, нос и брадичка и сухи зони около очите, бузите и врата) преобладава.
За съжаление, замърсената околна среда, свободните радикали, стреса, лошото хранене, съвременния свръх динамичен начин на живот и неправилно избрания козметичен продукт, карат тена да загуби своя блясък, да се появят по-бързо признаците на умора и естествено, кожата се дехидратира, а бръчиците само това и чакат, за да превземат първо зоната около очите, а после да задълбочат и мимическите линии.
Зимният сезон и студът допълнително обострят проблемите на сухата кожа. Никога не бива да забравяме, че когато избираме козметична грижа, най-важно е продукта да е по мярка. Този, който ще отговори на личните ни нужди.
Практиката доказва, че жените много често подхождат по абсолютно грешен начин в избора си на правилен продукт. Едната половина залита по бранда и често се разочарова, ако не повтори опита си с точен продукт. Другата просто се заблуждава, че унифицираната хидратираща линия е истинско плацебо и решава всички проблеми.
Да, хидратацията е добра превенция! За голяма част от жените не е тайна, че ниското ниво на влага в кожата води до сериозни нарушения в нейното функциониране, като дегенерация на колагеновите и еластичните структури. Вследствие на това, тя изтънява и се появяват бръчки.
Предизвикват се също и неблагоприятни изменения в епидермиса - обновяването му спира. В резултат на това, кожата остарява по-бързо. Ако имате сужа кожа, никога не посягайте към много топла вода, класически сапун (уврежда предпазния липиден слой), твърде силна козметика (с алкохол, плодови киселини, маски със стягащо действие, пилинг) и така любимия на българките целогодишен солариумен тен - изключетелен убиец за младата кожа и не бих казала тренди от много сезони. Сухата кожа отчаяно се нуждае от подхранване.
Този месец Л'Ореал Париж (L'Oreal Paris) представя нова линия подхранващи продукти Nutri-Gold с пчелно млечице и про-калций. Специално разработена, за да отговори на въпросите, които сухата кожа на повечето жени задава, особено в този сезон.
Студът нанася допълнителни поражения върху сухата кожа и я състарява преждевременно, затова заложения във формулата про-калций засилва функцията на епидермалната бариера, а богатото на хранителни вещества пчелно млечице доставя незабавно 28 важни за кожата компонента.
Философията на Л'Ореал гарантира достъпен лукс на милиони жени и мъже в над 120 страни по света вече 105 години. Започнала с производство на боя, навлезла на масовия пазар със сапуни, през годините марката се концентрира върху подобряване на качеството на продуктите си, чиято гама се разширява в геометрична прогресия.
Ако през 1950 г. научният екип наброява сто души, то през 1984 г. броят на научните сътрудници е 1000. Днес Л'Ореал притежава стотици марки в областта на декоративната и бяла козметика (включително и медицинска такава - La Roche-Posay и VICHY), продукти за коса и селективна парфюмерия.
Рекламните кампании на Л'Ореал са изключителен пример за добро таргетиране, а израза "защото го заслужавате" се превръща в истинска мантра, будеща еднакво доверие навсякъде по света.
Посланици на марката са имена като Гуен Стефани, Бионсе Ноулс, Джерард Бътлър, Рейчъл Вайс, Дженифър Лопес, Айшвария Рай, Фрида Пинто, Гонг Ли, Патрик Демпси и Даян Крюгер. Последната споделя, че да е лице на L'Oreal Paris e сбъдната мечта.
"Това е козметичната марка, която майка ми и дори баба ми винаги са използвали! Това е една световна марка, която се интересува от всички жени на всяка възраст и това ме трогва", заявява Крюгер.
Този материал е специално написан за Edna.bg от Кристина Гочева.