"Младостта си отива" се пееше в една българска песен, но както се оказва все повече хора не искат да я "пуснат" от своя живот, според скорошно британско проучване.
Куриозното в случая е, че през последната година жените между 50 и 60 години, пазаруващи подмладяваща козметика на Острова, са се увеличили с над 200%.
Средствата, които харчи една средностатистическа британка от същата възрастова група за подобни продукти годишно, пък са скочили от 120 лири на 255 лири само за последните 12 месеца.
В статистиката влизат и англичанките, наближаващи 80-те, които вече доста по-често купуват козметични средства, заличаващи бръчките, разкриват социологическите данни.
Експертите споделят, че натискът от страна на медиите и обществените норми да изглеждаме още по-добре е една от основните причини за тази все по-масирана борба с белезите на времето.
Мъжете също са основна част от тази експанзия в търсене на младостта, като почти не отстъпват на дамите по пазаруване на антиейдж козметика, се казва в анкетата.