Късното лято и предстоящата есен вещаят изобилие от нови изкушаващи аромати, които интерпретират усещането за нов ароматен сезон, следвайки парфюмерийни традиции, пишейки нова история, или просто обличайки актуалните модни решения върху доказани класики в жанра.
Така както се случва с лимитираното издание на Éclat d’Arpège Pretty face, декорирано специално от креативния директор на Lanvin Албер Елбаз. Препратки с барокова разточителност – сатенена панделка, сърце, диамант и прелъстителни очи, изразяват естетическите кодовете на стила Lanvin в нов свеж акорд и мелодична интерпретация на класическия Éclat d’Arpège.
Розата е безспорна царица на парфюмерията и не един ароматен шедьовър дължи обаянието си именно на нея. Искрящата ѝ ароматна аура облива и вълнуващото ново попълнение към колекцията ESPECIALLY ESCADA – интензивната парфюмна вода, наречена Elixir.
Следвайки успешното лансиране на BOSS NUIT Pour Femme, BOSS JOUR Pour Femme предлага аромат за дневната красавица във всяка жена, която попадне в плен на завладяващо женствената природа на аромата с бленда от бели цветя и пулсиращи цитруси.
Посланик на BOSS JOUR Pour Femme отново е Гуинет Полтроу, вече решена в изчистен бял силует, следващ взаимовръзката с модните линии на марката, на завладяващия музикалния фон - "Lie Down in the Darkness" на Moby.
Lancome влизат в новия сезон с по-лек вариант - La vie est belle L’Eau de Parfum Légère на оригиналния L’Eau de Parfum.
Новата по-ефирна версия напомня за оригиналния характер на аромата, обогатен с нови цветове и смисъл, и отново представен от Джулия Робъртс.
Макът отново разцъфтява в творческата вселена на Kenzo с Kenzo Flower In The Air – актуалната интерпретация на легендарния аромат от 2000 г., създадена от парфюмериста Алберто Морияс.
Леката цветна аура включва свежи акорди от малина и розов пипер, в сърцевината сетивата са прелъстени от ослепителна роза, магнолия и гардения, разтворени в елегантна основа от бял мускус.
Eau de Parfum Intense е третата и най-нова версия на аромата Elie Saab.
Още веднъж дизайнерът изследва темата за светлината, за да възхвали блясъка на женствеността.
Пленителна, окончателна вариация, която не се страхува да разкрие своята чувственост и която по блестящ и магнетичен начин представя усещането за модната естетика на ливанския маестро на роклите.
Fendi L’Acquarossa e възможно най-истинското олицетворение на италианския вкус и традиция. Освен, че историята на марката е кармично свързна с вечния град – Рим, и лицето на новия аромат Киара Мастрояни – дъщеря на Марчело Мастрояни и Катрин Деньов, допълва дълбочината на това специфично италианско усещане за красота и стил.
Нова ароматна звезда излиза с балетна стъпка на българската cцена. Историята на основаната през 1947г. компания Repetto, създала най-известните балетни обувки в света, започва когато Роз Репето прави чифт балетни обувки за своя син, танцьорът и хореограф Ролан Пети. Днес марката представя своя първи парфюм, в който розата е гръбнак на парфюма и се разстила по кожата като нежна сатенена панделка.
Черно-бялата реклама, заснета в Ню Йорк от режисьора Дейвид Финчер разказва историята на млада жена, живееща в свой собствен свят, роля пресъздадена от актрисата Руни Мара.