Ако се доверим на икономическата теория за равновесие на Кейнс, че търсенето определя предлагането, то трябва да приемем факта, че в днешно време жените сами искат да приличат на анимационни герои и да бъдат възприемани почти единствено и само като сексуални обекти, независимо от интелектуалния си потенциал и постижения.
Можем ли в крайна сметка да бъдем това, което не можем да видим?!
Имайки предвид какво е влиянието на медиите днес, можем съвсем спокойно да кажем, че именно те са тези, които формират потребностите и възприятията на мъжете и жените един за друг.
Статистиката показва,че приблизително 40% от ежедневието на младите е под влиянието на медийното предлагане. Тоест се получава така, че днешните млади се раждат вече облъчени с присадени възприятия за ролята им в обществото.
Жените са красиви и не трябва много да работят, освен ако са нещастни в любовта, а мъжете са мъже, ако доминират, обгрижват и показват надмощие! И моля ви се, но теорията на Дарвин за произхода на човека от маймуната, отдавна е научно опровергана. Така, че животинските ни оправдания, че мъжките ловуват, а женските само раждат не може да е добър аргумент в света на разумните същества.
Не съм феминистка, а по-скоро конструктивистка, която вярва, че ние хората сме способни да променяме средата и чрез по-добрите аргументи да конструираме съществуването си.
За радост или съжаление, днес по-добрите аргументи са явно в ръцета на мъжете, особено имайки предвид, че основно мъже стоят зад най-мощния форматор на търсенето днес, а именно медиите!
И може би някои ще кажат, че слабите търсят извинение, а силните намират решение, но съгласете се, че вече децата ни се раждат във формирана среда, а тя все повече намалява възможностите за намиране на "правилните" решения.
Не случайно и една от най-популярните активистки на еманципираните жени - Мари Уилсън твърди, че "Не можем да бъдем това, което не можем да видим".