М.А.С съчетават приятното с полезното и използват лансирането на новата колекция Viva Glam, за да анонсират и рекламните лица на една специална кампания - звездите Ники Минаж и Рики Мартин.
Благородната мисия със социална насоченост има за цел да популяризира предпазните мерки срещу коварната болест СПИН и да говори на общ език с младото поколение. Провокативната природа на Ники и чаровната хомосексуална откровеност на Рики са наистина попадение в апела за безопасен секс. Най-добрата превенция срещу HIV/СПИН сред младите хора по света е информираността.
Розовото червило, което неизменно присъства на модните подиуми тази пролет, се превръща в задължителен грим аксесоар за Ники, а безцветният балсам се грижи за устните на Рики. Минаж и Мартин ви предизвикват да бъдете дръзки, красиви, но и защитени.
Апелът за безопасен секс не потъва като кух лозунг в небитието, а е подкрепен от конкретни действия. Всички приходи от продажбата на розовите червила, отиват в Анти-СПИН фондация, така освен с актуален имидж, можете да направите и нещо добро.
Този път Достоевски е прав - красотата ще опита да спаси света!