Дизайнерът с остър език Карл Лагерфелд заяви, че понякога фотошопът прави моделите безжизнени и ги кара да изглеждат като "след погребение" на страниците на модните издания.
80-годишният моделиер и творчески директор на модна къща "Шанел" ("Chanel") смята, че повечето снимки на манекенки са прекалено туширани и им придават неестествено излъчване.
С "помощта" на компютърните програми моделите приличат на безжизнени и това вреди на цялостното въздействие на дадена рекламна кампания, допълва Лагерфелд, който е известен с хапливия си език и директен маниер на общуване.
Дизайнерът също така признава, че понякога е "малко шокиран" от екстравагантността, която знаменитостите често си позволяват на червения килим.
"Идва ми твърде много. Виждате невероятни рокли, прически, с които актрисите се появяват, за да представят филм за живота на бедно момиче от Източна Европа. В това има нещо смущаващо, но все пак събитията на червения килим са част от модния и суетен свят", заключва германецът.